Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling kunt u eenvoudig plaatsen door naar het gewenste artikel te gaan. Hierna krijgt u de mogelijkheid om een kleur én een maat te selecteren. De gewenste artikelen kunt u hierna terugvinden in uw winkelmandje. Vanuit hier kunt u uw bestelling betalen.

Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee, een account is hiervoor niet nodig. Wij raden echter wel aan om een account aan te maken. Zo kunt u eenvoudig uw bestellingen terugzien en wordt u sneller door het bestelproces geleid.

Zijn alle prijzen inclusief btw?

Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief btw. Eventuele verzendkosten worden bij check out berekend. Bij een bestelling boven €75 is verzending gratis.

Een artikel die ik graag wil bestellen is niet meer op voorraad, komt dit artikel nog terug?

Als een artikel niet op de webshop staat, is deze (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Of deze artikelen nog op voorraad komen, kunnen wij op voorhand helaas niet beloven. Elke week komen er prachtige nieuwe items online, ook vullen wij de voorraden elke week aan. Houdt daarom de website deze periode goed in de gaten of stuur ons een berichtje en wij kijken het voor u na. 

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan enkele minuten duren voordat u een bevestigingsmail ontvangt.
Echt niks ontvangen? Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw spam of ongewenste mail terecht is gekomen. Mocht dat ook niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op. Stuur een screenshot van uw bankafschrift of bevestigingspagina mee, zodat we u beter kunnen helpen.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van uw bestelling bedragen €4,95. Bestelt u voor €75,- of meer, dan sturen we uw bestelling gratis op.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvang u hierover een e-mail. Wanneer uw bestelling is ingepakt ontvang u een nieuwe e-mail met daarin een Track & Trace link waarmee u uw bestelling kan volgen. U kunt ook hier uw bezorgmoment wijzigen als u niet thuis bent.

Kan ik mijn bestelling op een ander moment laten bezorgen

Dat kan zeker! In de mail waarin u een Track & Trace link van ons ontvangt kunt u een eigen bezorgmoment kiezen. Tip: Kies een bezorgmoment in de avond als u overdag moet werken.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Weet u op voorhand dat u niet thuis bent om het pakketje in ontvangst te nemen of doet u een bestelling cadeau? Dan kunt u ervoor kiezen om de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven wanneer u uw bestelling gaat afronden.

Klopt jouw bestelling niet of is deze foutief geleverd?

Een bestelling kunt u eenvoudig plaatsen door naar het gewenste artikel te gaan. Hierna krijgt u de mogelijkheid om een kleur én een maat te selecteren. De gewenste artikelen kunt u hierna terugvinden in uw winkelmandje. Vanuit hier kunt u uw bestelling betalen.

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Het kan voorkomen dat bestelde artikelen niet naar verwachting zijn. Geen probleem! Bij G-maxx kunt u bestelde artikelen gemakkelijk binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Volg deze volgende stappen om uw pakket te retourneren:

  1. Klik hier om uw retour aan te melden via Go-Parcel. Vul het referentienummer van de bestelling in. Dit nummer is te vinden op de pakbon of het verzendlabel. Let op! Het referentienummer is niet hetzelfde als het ordernummer. 
  2. Geef aan welke items u wilt retourneren. We horen ook graag om welke reden u het retourneert, om onze service te verbeteren.
  3. Vervolgens kunt u een retouretiket printen en op het pakket plakken.
  4. Breng het retourpakket naar een dichtstbijzijnde DHL-servicepunt.
  5. Wij adviseren om de bon met de Track & Trace code te bewaren tot uw retourzending is verwerkt. Zonder bewijs van verzending kunnen we u helaas niet verder helpen bij pakketten die kwijt zijn geraakt bij de post. 

Lees onder kopje 'Wat zijn de voorwaarden om een artikel te retourneren?' aan welke voorwaarden uw retour moet voldoen.

Wat zijn de voorwaarden om een artikel te retourneren?

Om retourzendingen te kunnen verwerken, moeten de artikelen aan de volgende voorwaarden voldoen:

  1. Artikelen zijn ongedragen, ongewassen en onbeschadigd.
  2. Er zijn geen vlekken op de artikelen aanwezig
  3. Het artikel dient netjes opgevouwen in de originele verpakking te zitten
  4. Originele kaartjes en labels zijn nog intact en bevestigd aan de artikelen
  5. Artikelen dienen in dezelfde verpakking retour te worden gestuurd
  6. Retourzendingen zonder aanmelding via Go-Parcel worden niet in behandeling genomen
  7. Retourzendingen dienen goed en gesloten verpakt te worden verstuurd. G-maxx is niet aansprakelijk voor artikelen die door nalatigheid van de afzender zijn beschadigd of kwijt zijn geraakt tijdens het verzendproces.


Let op: retouren die niet voldoen aan onze retourvoorwaarden worden op eigen rekening teruggezonden naar de afzender.

Wat zijn de retourkosten?

Wanneer u uw retour aanmeldt via Go-Parcel, dan bedragen de retourkosten €5,25 voor alle zendingen vanuit Nederland. Retourzendingen uit België bedragen €5,95. Lees onder kopje ‘Hoe kan ik een artikel retourneren?’ hoe u uw een artikel kunt retourneren.

Binnen hoeveel dagen kan ik een bestelling retourneren?

De bestelling kunt u binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aanmelden via het online Go-Parcel formulier. Na de termijn van 14 dagen is het helaas niet meer mogelijk om een bestelling aan te melden via het online retourformulier en de bestelling te retourneren.

Hoe lang duurt de verwerking van mijn retourzending?

Zodra uw retourzending is aangekomen bij ons, kan het tot 14 dagen duren voordat het retourpakket is verwerkt. Tijdens sale of andere acties kan dit mogelijk iets langer duren. Zodra uw retourpakket is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per mail. Let op: dit is niet dezelfde melding die u krijgt van het postorderbedrijf dat uw retourzending door ons is ontvangen. Vanaf dit moment zal ons retourteam aan de slag gaan met het verwerken van de terugbetaling. Wanneer de terugbetaling is verwerkt duurt het 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van uw bank, tot het bedrag op het rekeningnummer staat waarmee is betaald.

Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen?

Helaas is het niet mogelijk om meerdere bestellingen in één retour samen te voegen. Via Go-Parcel meldt u binnen de desbetreffende bestelling de items aan die u wilt retourneren. Het is daarom niet mogelijk items uit verschillende bestellingen in één keer aan te melden en retour te zenden.

Kunnen items uit de sale geretourneerd worden?

Natuurlijk! Afgeprijsde items kunnen gewoon geretourneerd worden. Voor sale items gelden dezelfde retourvoorwaarden als alle andere items. Zie hiervoor kopje ‘Wat zijn de voorwaarden om een artikel te retourneren?’

Kan ik een online bestelling retourneren bij een G-maxx boutique of het hoofdkantoor?

Helaas is het niet mogelijk om een online bestelling te retourneren bij een boutique of een retourzending af te geven bij het hoofdkantoor. U kunt uw retour online aanmelden, zie hiervoor kopje ‘Hoe kan ik een artikel retourneren?’.

Andere vragen over het retourneren van een bestelling?

Heeft u nog andere vragen over ons retourbeleid of is er iets nog niet helemaal duidelijk? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice door een mail te sturen naar info@g-maxx.nl. De klantenservice streeft ernaar binnen 1 tot 3 werkdagen uw vragen te beantwoorden.

Betalen

Apple Pay

Apple Pay werkt op de Apple apparaten die u elke dag al gebruikt. U kunt met een gerust hart contactloos bij ons afrekenen zonder iedere keer uw betalings­gegevens in te hoeven voeren. Eenvoudig en veilig. Hiervoor moet wel uw bankpas/creditcard gekoppeld zijn aan de Wallet op jouw Apple device. 

Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze verzilveren?

Hebt u een kortingscode? Dan kun u deze bij het afrekenen verzilveren. U kunt deze invoeren nadat u vanuit de winkelwagen doorschakelt naar check out. Indien het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen dient u het openstaande bedrag via de gewenste betaalmethode te voldoen.

Hoe werkt een terugbetaling?

Wanneer u items retourneert binnen het retourtermijn (14 dagen), duurt het 2 tot 5 werkdagen tot het geld op het rekeningnummer staat waarmee is betaald. U hoeft hier verder niks voor te doen.

Hoe dien ik een klacht in en wat is de procedure omtrent klachten. 

Indien u onverhoopt een klacht hebt over onze producten of service, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Welke garantie is van toepassing op de producten.

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Nog meer vragen?

neem contact op